Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

+thellirien | przyjaciel digartu

imię i nazwiskoTomek Wieczorek adresSzczecin zarejestrowany05.09.2006 @18:35:20 ostatnio na stronie14.10.2016 @12:31:48





Lubie jak jest fajnie.




Chcesz zrobić zlot, a nie wiesz od której strony się za to zabrać? A może masz pomysł na digartową bitwę? Albo jakieś inne ciekawe wydarzenie? Potrzebujesz patronatu? Chcesz zakomunikować coś całej grupie Szczecin? Jestem tu po to, żeby Ci pomóc. Wal śmiało, odpowiem na każde pytanie z tym związane. Możecie też zgłaszać do mnie problemy związane z użytkownikami serwisu.
Jedyną forma kontaktu w sprawach digartowych jest wiadomość prywatna na serwisie, a nie gg, e-mail, czy cokolwiek innego.





vs vs



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty115 komentarze9782 posty na forum6680 newsy3

komputer / sprzęt
Nie mam sprzetu, mam za to v.2.0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
-wirtualnie    16.02.2011 @14:24:04
no to fajno.
-wirtualnie    16.02.2011 @00:32:11
o, Ty żyjesz? (; co tam?
~mnq    09.02.2011 @19:05:45
dzięki za pozytywny odzew, miłe to i budujące. szczególnie od kogoś, kogo prace lubie i podziwiam.
~wino19    06.02.2011 @22:04:47
szykuj się na mój przyjazd:D
~wino19    04.02.2011 @19:53:55
daj kamienia:P
!OjciecRene    01.02.2011 @10:42:37
lubisz to,suko:D
_______
nie jestem Twoim starym
+bokeh    21.01.2011 @23:06:13
i ja dziekuje, polecajac sie na przyszlosc
~malystalin    02.01.2011 @22:39:16
nowy sylwester, a profilowe luszczankom stare, tomaszu co to za opieprzanie sie?:
~mabuzia    27.12.2010 @19:38:58
napisałeś "słabe" ... a teraz "Ciezko napisac cos konkretnego o czyms w czym nie ma nic ciekawego"... a jednak oceniłeś - jakkolwiek - czyli zaciekawiło na tyle by ocenić - dzięki
~mabuzia    27.12.2010 @19:25:12
marne ponieważ...??? Słowa krytyki potrafią budować jeśli są uzasadnione...
!OjciecRene    15.12.2010 @10:56:39
_______
nie jestem Twoim starym
~niezapominajska    14.12.2010 @17:02:52
no naprawdę...
nie miał ; D
_______
made in china
~niezapominajska    14.12.2010 @17:01:44
i blog fajny
_______
made in china
~niezapominajska    14.12.2010 @17:01:31
a to Ty jesteś.a to o Tobie mi Wojciech opowiadał. aaa to!
_______
made in china
~absentia    12.12.2010 @21:25:04
haha, lubię tak
_______
moje serce bije równomiernie, regulowane manualnie
180/200
~elusiive    08.12.2010 @21:10:17
Mogę prosić o ocenę zdjęcia http://www.digart.pl/praca/5973326/bo_juz_ciemno_i_mgla.html ?? ;> Będę wdzięczna
!OjciecRene    03.12.2010 @14:53:10
ale na boczku
_______
nie jestem Twoim starym
!OjciecRene    03.12.2010 @14:46:56
_______
nie jestem Twoim starym
+mariea    20.11.2010 @13:42:49
no obysmy sie napili kiedys realnie w koncu
_______
"Give me your lips, the lips you only let me borrow, Love me tonight, devil take tomorrow."
ożył-->http://www.ivre.wordpress.com

!OjciecRene    08.11.2010 @15:12:25
paskud:D
_______
nie jestem Twoim starym
+rafalgroth    04.11.2010 @18:45:07
zienki za promejszyn
_______
O tell me,Lord,am I the Antichrist?!
blog: http://www.grafal.wordpress.com
'Jormungund    12.10.2010 @20:26:20
wbijaj 23 do kato, na pamiątkeu
~CalaNoc    11.10.2010 @21:30:05
Chodziło właśnie o Polę Negri, dziękuję! Tak, ona miała na imię Barbara
~Omaticayagirl    10.10.2010 @10:31:13
Na innych portalach pewnie piszą że koniec świata dzisiaj nastapi ;D xD
_______
... za darmo możesz mnie zachować lub zapomnieć.
Bierz co chcesz,
z czymkolwiek będzie Ci wygodnie.
~Filib    14.09.2010 @23:09:40
nieeeeeeeeee znam typa
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 249 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt